"Ya Tuhan dan Allah kami, Engkau layak menerima puji-pujian dan hormat dan kuasa; sebab Engkau telah menciptakan segala sesuatu; dan oleh karena kehendak-Mu semuanya itu ada dan diciptakan." { Wahyu 4:11}

Sunday, November 13, 2011

Plani i Përjetshëm i Perëndisë

Zoti do të mbretërojë gjithnjë, përjetë". Eskodi 15:18 


Libri i Eksodit na ka informuar se Zoti është i përjetshëm. Ai jeton dhe mbretëronpërjetshme në çdo kohë. Çdo gjë që ndodh është në planin e Tij të përjetshme. Ai do të thotë që sundimit të përjetshëm të Perëndisë ka ekzistuar përpara se bota u krijua.Kur toka dhe qielli u zhduk, Zoti ende ekziston. Qielli formuar urdhër të tij. Ai tha se kjo krijoi qiejt dhe tokën. Toka zhduket dhe nuk gjendet, si dhe Fjalën e tij. Ai ka fuqi mbi çdo gjë nga përjetësia në përjetësi.
Një numër i strofave nga tekste të tjera të Fjalës së Perëndisë thotë se Zoti është i përjetshëm - Eternal përfshijnë:

  • Kujtoni gjërat e kaluara të kohëve shumë të vjetra, sepse unë jam Perëndia dhe nuk ka asnjë tjetër; jam Perëndia dhe askush nuk më ngjet mua,që shpall fundin që në fillim, dhe shumë kohë më parë gjërat që ende nuk janë bërë, duke thënë: "Plani im do të realizohet dhe do të bëj gjithçka më pëlqen", (Isaia 46:9-10)
  • Unë jam Alfa dhe Omega, fillimi dhe mbarimi, i pari dhe i fundit''. (Zbulesa 22:13)
  •  Perëndia i kohëve të lashta është streha jote dhe poshtë teje ndodhen krahët e tij të përjetshëm. Ai do ta dëbojë armikun para teje dhe do të thotë: "Shkatërroje!". (Ligji i Përtërirë 33:27)  
  • Edhe: ''Ti, o Perëndi, në krye themelove tokën dhe qiejt janë vepër e duarve të tu.Ata do të prishen, por ti mbetesh; edhe të gjithë do të vjetrohen si rrobë,dhe ti do t'i mbështjellësh si një mantel edhe do të ndërrohen; por ti je po ai, dhe vitet e tua nuk do të shteren kurrë''.(Hebrenjve 1:10-12)
Ai është i përjetshëm. Ai e krijoi njeriun. Ai dëshiron të krijimit të Tij të njeriut për të gëzuar jetën e përjetshme në të Krijuesit dhe Shëlbuesit. Fjala këshillën e Perëndisë: Këshilltari Fjalën e Perëndisë: Shpëtoni veten në dashurinë e Perëndisë në mënyrë pritur mëshirën e Zotit tonë Jezu Krisht, për jetën e përjetshme. (Juda 1:21) Ne mbajmë veten për besuan dhe bënë Fjala e Jezusit si fjalët e Jezusit janë fjalët e jetës së përjetshme (Gjoni 6:68) .Jezusi paguar , me gjakun e tij e cila është Besëlidhja e Përjetshme në të cilën njerëzit mund të gëzojnë jetën e përjetshme me Perëndinë.(Hebrenjve 13:20)

Nëse besoni në Të. Nëse ju jeni në Të. Ju merrni për të jetuar përjetësisht me Perëndinë është e përjetshme. Ai ka siguruar një vend për ju në Qiell përjetësisht.

No comments:

Post a Comment